25 Eylül 2006

İlginç bir haber...

2 Comments:

Blogger Ayşe Tüzel said...

Vatan Gazetesi, haberin bizi en çok ilgilendiren paragrafını atlamış. Hürriyet Gazetesi'nden alıntıya devam:

"Geçtiğimiz aylarda POPSAV tarafından ‘Meslek Onur Ödülü’ne layık görülen Esin Afşar, geç de olsa eserinin beğenilmesinden memnun. Reklam ve tanıtım ücreti olarak 10 bin dolar alan sanatçı, parça cep telefonlarına indirilmeye başlayınca da telif hakkı kazanacak. Elinde ‘Canı Sıkılan Adam’ gibi yüzlerce güzel bestesinin olduğunu da belirten sanatçı, müziğe yeni adım atmış güzel sesli gençlerle, bestelerini paylaşabileceğini söylüyor. 32 yıl rötarla şarkısı “hit” olan Esin Afşar, ‘Canı Sıkılan Adam’ın da bulanacağı bir single çıkarmak için hazırlıklara başladı."

Fiyat dahi verilmiş... 10.000 Dolar yeter mi yetmez mi bilemem ama işin "single" boyutunda da iyi para olacağı açık. Ama benim merak ettiğim, için de bu şarkının da bulunacağı "single" nasıl oluyor? Single tek şarkılık bir şey değil midir? Ben mi yanlış biliyorum.

Pazartesi, Eylül 25, 2006 2:09:00 ÖS  
Blogger Oğuz Erginer said...

Herseyden once onemli olan o sarkiyi bulup o reklama adapte etmek niyeyse kimse bundan bahsetmiyor.
Bu arada single tek parcayi icerir ama size bir ornek vereyim.
Cani sikilan adam CD "Single"
1-Cani sikilan adam-Album versiyon
2-Cani sikilan adam-Radio edit
3-Cani sikilan adam-Lay lay lom remix
4-Cani sikilan adam-oh be remix
vs.vs.
yani ayni sarkinin farkli varyasyonlari single icine konur.
Ara sira album icinde olmayan sadece o single icinde bulunabilen farkli parcalarda single'da yer alabilir.

Salı, Eylül 26, 2006 1:41:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home