27 Temmuz 2005

Kağan İşmen

---Uzun süredir önerdigim, Kagan ismen"in de 'haber çikmadi' acullugu ile Bilgi Üniversitesine ciro ettigi----

Haluk Abi, harekete gecmek, harekete gecirmek, ne zamandir aculluk oldu:)
Gercekten sene var ki, biz bu olusumu konusuyoruz! Sadece sozde kalmasin diye harekete gectim, acelecilikle suclandim ama, varsin olsun:)
Hic olmazsa, bu blog'un olusumuna bir katki sagladi durum!

Madem oyle, izninizle, boyle bir toplantinin Bilgi'de olup olmama durumunu tartisabilir miyiz once bir aramizda!
Ben olabilecegini dusundugum icin, (sebeplerini saymistim daha once) onerdim Bilgi'yi. Siz de, bu toplanti akademik olmamali diye (sadece bu cumleyle) karsi ciktiniz! Aramizda bunu da konussak, durumu bir icimize sindirsek de, oyle ilerlesek diyorum.

Ayrica sunu da bir kez daha belirtmek isterim ki, Bilgi'de yaparsak bu toplantiyi, illa ki akademik bir kimligi olacak anlamina gelmez bence. Bilgi ev sahipligi yapmis olur. Hayatimizi kolaylastirir ve katilimi guclendirir.

Bunlar benim nacizane fikirlerim. Her fikre acigim ve saygiliyim. Her iki tarafta da varim demistim zaten.

Cok gecerli sebeplerimiz varsa, Bilgi'deki akisi buna gore sekillendiririz gerekirse! Zaten orada basligimiz 'Reklamda Yaraticilik Forumu' olmadi henuz.

Hayirli, ugurlu olsun.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home