Basmakalıp reklam fikirleri
Yeni(likçi) fikirlerin, markaya değer katması kaçınılmaz. Tabii ki, sadece yeni olması yeterli değil. Peki, kullanıla kullanıla aşınmış, artık markaya bir yararı olmayan reklam fikirlerine ne demeli?
Yetişen alıyor, bir alana bir bedava, sadece 9.99 lira, ürünün bir imaja benzetilmesi, marka için ünlü kullanımı vb.
Sizce, basmakalıp(klişe) reklam, pazarlama fikirleri nelerdir?
Çok kullanılan, basmakalıp fikirlere örnek bir site buldum. Belki, düşünmeye başlamaya faydası olur.
http://www.the-top-tens.com/lists/most-overused-advertising-cliches.asp
Buyrun ankete :)
Yetişen alıyor, bir alana bir bedava, sadece 9.99 lira, ürünün bir imaja benzetilmesi, marka için ünlü kullanımı vb.
Sizce, basmakalıp(klişe) reklam, pazarlama fikirleri nelerdir?
Çok kullanılan, basmakalıp fikirlere örnek bir site buldum. Belki, düşünmeye başlamaya faydası olur.
http://www.the-top-tens.com/lists/most-overused-advertising-cliches.asp
Buyrun ankete :)
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home