20 Eylül 2006

Borusan Oto'dan şikayetçiyim.

Bir tarihte, bir arkadaşımın içinde olduğu motosiklet sitesine üye olmuştum. Onlar, ilişkide oldukları Borusan'a adres listelerini verdiği (veya sattığı) için bana BMW motosikletleriyle ilgili spam mesajlar -istenmeyen reklamlar- gelmeye başladı.

Güya bu mesajları istemeyenler çıksın diye (tipik adi numara), mesajın dibine, batıda yasa gereği bulunması gereken link konmuştu. Tıkladım, çıktım. Teyid edildi. Vs.

Aylar geçtikten sonra, mesajlar tekrar gelmeye başladı.

Tekrar çıkma linkini tıkladım. Niye çıkmak istediğimi de sordular, yazdım uzun....

Sonra üşenmedim, dalga mı geçiyorsunuz, ben hiç ama hiç ilgilenmiyorum BMW ile, bir pazarlama mesajı daha gelirse sizi mahkemeye vereceğim diyen bir mektup yazdım, attım.

Ve bir cevap aldım !

Hayır, özür filan dilemiyorlar. Sadece, İngilizce, otomatik bir mesaj geldi. Özetle, 'Mesajınız alınmamıştır, çünkü sizin domain kara listededir' diyor !

Yarın olsun, telefonla canlarına okumazsam bana da Haluk Mesci demesinler.

2 Comments:

Blogger Haluk Mesci said...

Borusan Oto İstinye'ye telefon ettim ve Motosiklet Satış Danışmanı Gökçe Pınar ile görüştüm. Derdimi gayet net biçimde aktardım ve bilgiişlem bölümüyle görüşeceğini söyledi. Bakalım. Macera sürüyor.

Çarşamba, Eylül 20, 2006 2:27:00 ÖS  
Blogger elixir said...

Benim bildiğim, Türkiye'de spam (sürü) mail (posta)için yapılacak hukuki bir yaptırım bulunmuyor.
Bu yüzden açıkcası sizin durumunuzda iş tamamen karşılıklı iyiniyetle yürüyeceğe benzer.
Gerçi sanal spam mail (sürü posta) haricinde Türkiye'de sigortacıların cep telefonlarıyla yaptığı reel spam'ler de mevcut.
size detaylı bilgi için www.spam.org.tr adresine bakmanızı tavsiye edebilirim.Lakin pek hukuksal çözüm getirememişler olaya.

Çarşamba, Eylül 20, 2006 6:35:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home